ΦΡΙΚΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ: Σπάνιο σύνδρομο έκαψε το ΔΕΡΜΑ αυτής της κοπέλας από μέσα… [photos]

Μια έφηβη κοπέλα στην Αυστραλία ήρθε αντιμέτωπη με τον θάνατο την ημέρα των γενεθλίων της, μετά από τοξική αντίδραση που της προκάλεσε φαρμακευτική αγωγή για την επιληψία…

Το δέρμα της Ντάνικα Χερόν άρχισε να καίγεται από μέσα προς τα έξω, μετά το φάρμακο για την επιληψία που πήρε και το οποίο πυροδότησε μια εξαιρετικά σπάνια ασθένεια, το σύνδρομο Stevens Johnson (SJS) και TENS (Τοξικό Σύνδρομο Επιδερμική Νεκρόλυση).

Αυτό το σύνδρομο προκάλεσε σοβαρά εγκαύματα στα όργανα και το δέρμα της.Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο είναι μία στο εκατομμύριο!
Τα χείλη της πρήστηκαν τόσο πολύ που έσκασαν ενώ όλο της το σώμα παρουσιάστηκαν εγκαύματα και φολίδες. Οδηγήθηκε άμεσα στο νοσοκομείο όπου την κάλυψαν με επιδέσμους ολόκληρη.
Όλα συνέβησαν την ημέρα που έκλεινε τα 19 της χρόνια.
Αρχικά οι γιατροί διέγνωσαν έρπη αλλά στη συνέχεια και καθώς τα συμπτώματα εξαπλώνονταν, πήγαν σε άλλο νοσοκομείο στη Νέα Νότια Ουαλία όπου οι γιατροί διέγνωσαν ότι είχε SJS και TENS.
Αν έμενε χωρίς θεραπεία θα μπορούσε να υποστεί μόνιμη τύφλωση, βλάβη των πνευμόνων και τελικά θα οδηγούνταν στο θάνατο.
«Είμαι απλά ευγνώμων που βρίσκομαι εδώ, είμαι χαρούμενη που βρίσκομαι στο σπίτι και ανυπομονώ να επιστρέψω και πάλι στη φυσιολογική μου ζωή» λέει σήμερα η 19χρονη που παλεύει για την αποκατάσταση της υγείας της.
Δείτε τις φωτογραφίες
Share on Google Plus

About kokorina

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment