Έρευνα σοκ για τις πληγές της Παιδείας

Κουρασμένους μαθητές με σοβαρές ελλείψεις στη μελέτη προετοιμασίας για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας και...
με πολλή ύλη στα μαθήματα διαπιστώνει έκθεση αξιολόγησης ανεξάρτητης Αρχής, που ερεύνησε το πρόγραμμα των μαθητών και τη λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών σχολείων, αναφέρει δημοσίευμα τουΈθνους.

Η έκθεση έρχεται να δικαιώσει την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας για βελτιώσεις στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των δημοτικών σχολείων, οι οποίες ήδη βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας από το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, ώστε να δοθεί μια τελική πρόταση στο υπουργείο και να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για τις αλλαγές που θα γίνουν, με σκοπό να εφαρμοστούν την ερχόμενη σχολική χρονιά.

Στα τελικά συμπεράσματα οι αξιολογητές τονίζουν ότι χρειάζονται άμεσες παρεμβάσεις στα δημοτικά σχολεία ώστε να βελτιωθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα και τα παιδιά να έχουν χρόνο για περισσότερες δραστηριότητες, αλλά και για την προετοιμασία τους στα μαθήματα της επόμενης μέραςμ ενώ προτείνουν και παράλληλη μείωση και εξορθολογισμό της ύλης.

Οι διευθυντές των σχολείων και οι σχολικοί σύμβουλοι εστίασαν στα εξής προβλήματα:

-Ανεπαρκής μελέτη και προετοιμασία των παιδιών στο σχολείο για την επόμενη μέρα

-Μη έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικούς και κυρίως εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

-Κούραση των μαθητών

-Μη ύπαρξη μόνιμου προσωπικού

-Διάσπαση της συνέχειας της διδασκαλίας της Γλώσσας και των Μαθηματικών, λόγω των πολλαπλών ειδικοτήτων που διδάσκουν

-Αναγκαιότητα μείωσης της διδακτέας ύλης
Share on Google Plus

About kokorina

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment