Γνωρίστε τις 6 «μαύρες» υπερ-τροφές!

Γνωρίζετε ότι οι μαύρες τροφές διαθέτουν περισσότερα αντιοξειδωτικά από τις ανοιχτόχρωμες, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες;


Σύμφωνα με το onmed.gr, αυτές είναι οι 6 μαύρες υπερ-τροφές και τα πλεονεκτήματά τους για την υγεία μας.

Μαύρο ρύζι

Επειδή είναι λιγότερο επεξεργασμένο από το λευκό, διαθέτει μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης Ε, η οποία προστατεύει τα κύτταρα από τη δράση των ελεύθερων ριζών και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας.

Μαύρες φακές


Σίγουρα δεν είναι συνηθισμένες, αλλά είναι ιδιαίτερα θρεπτικές. Μία κούπα μαύρες φακές περιέχει 8 mg σιδήρου, τη μισή δηλαδή ημερήσια προτεινόμενη ποσότητα για τις γυναίκες.

Παράλληλα, λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν, ενισχύουν το ανοσοποιητικό και ρίχνουν τα επίπεδα χοληστερίνης.

Βατόμουρα


Οι πολυφαινόλες που εντοπίζονται στα σκούρα μούρα, δρουν υποστηρικτικά στην αποτροπή της εξασθένησης των γνωστικών λειτουργιών του εγκεφάλου στις μεγαλύτερες ηλικίες. Παράλληλα ενισχύουν την άμυνα του δέρματος στην υπεριώδη ακτινοβολία, ενώ η βιταμίνη C προλαμβάνει τα καρδιακά προβλήματα.

Μαύρα φασόλια

Τα βιοφλαβονοειδή στη φλούδα των μαυρομάτικων και των άλλων μαύρων φασολιών προστατεύουν από την εκδήλωση καρδιακών νοσημάτων, ενώ η υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες προκαλούν γρήγορα το αίσθημα κορεσμού.

Μαύρη σόγια

Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση μαύρης σόγιας μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης θρόμβωσης.

Μαύρο τσάι

Το μαύρο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών μετά από έντονη σωματική άσκηση και περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής προσβολής. 
Share on Google Plus

About kokorina

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment