20130419

Οδηγός για την υγεία των μαλλιών


Πώς θα αποφύγουμε τα σημάδια του χρόνου στην τρίχα

Μπορεί να ξέρεις τα πάντα για την αντιγήρανση του προσώπου σου όμως πόσο πολύ έχεις ασχοληθεί με την αντιγήρανση των μαλλιών σου; 

Διαβάστε πώς θα διατηρήσετε την υγεία και την ομορφιά των μαλλιών...

Αντιμετώπιση ξηροδερμίας και λιπαρότητας:Η κατάσταση του κρανίου παίζει ρόλο στην αντιγήρανση των μαλλιών. Η λεπτή τρίχα είναι ένα δείγμα ότι το κρανίο σου θέλει μια έξτρα προσοχή. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φροντίσεις να αντιμετωπίσεις εγκαίρως οποιοδήποτε πρόβλημα όπως ξηροδερμία ή λιπαρότητα του κρανίου.

Όχι στην θερμότητα: Ένα από τα πιο σημαντικά αντιγηραντικά μυστικά μαλλιών είναι ο θερμός αέρας που βγαίνει από πολλά εργαλεία στάιλινγκ μαλλιών όπως το ισιωτικό ή το ψαλίδι για τις μπούκλες. 

Αν το μαλλί δείχνει «καμένο» και οι άκρες κατεστραμμένες, τότε η τρίχα δείχνει «γερασμένη» και πρέπει να προσέξεις ακόμη και όταν στεγνώνεις τα μαλλιά σου με το πιστολάκι να μην το πλησιάζεις πολύ κοντά στην τρίχα. 

Ο θερμός αέρας συμβάλει στον να εξαφανίζονται τα φυσικά έλαια του κρανίου και των μαλλιών σου με αποτέλεσμα να ξηραίνονται και να δείχνουν αφυδατωμένα τα μαλλιά σου. 

Προσοχή στο βούρτσισμα: Το συχνό βούρτσισμα δεν είναι ό,τι καλύτερο για τα μαλλιά σου.

Το να χτενίζεις πολύ συχνά ή με μεγάλη δύναμη τα μαλλιά σου κάνει πιο «αδύναμη» την τρίχα. Βούρτσισε καλά μετά το μπάνιο και περιορίσου στο να χτενίζεις τα μαλλιά σου μια με δύο φορές το πολύ την ημέρα.

Αποφύγετε το σπάσιμο: Η συχνή επαφή με τα μαλλιά, μπορεί να προκαλέσει το σπάσιμο της τρίχας, ενώ επιπλέον τα μπερδεύει.

Αντιμετωπίστε το στρες: Το άγχος έχει άμεσο αντίκτυπο στην υγεία των μαλλιών, οπότε φροντίζουμε να το αποβάλλουμε. [womenonly]