20120503

Πώς το Facebook βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις


Η λειτουργία Facebook Offers υπάρχει στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τον Φεβρουάριο και έγινε αντιληπτή από τους χρήστες τον Απρίλιο.

Πρόκειται για μια στροφή του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου σε αποκλειστικές προσφορές που εμφανίζονται στο News Feed του χρήστη που τις «διεκδικεί». Αντίστοιχα, εάν ένας από τους φίλους σας αγοράσει μια προσφορά και ενδιαφέρεστε κι εσείς, μπορείτε να την αποκτήσετε με ένα κλικ.
Και μπορεί αυτή η αλλαγή να ήταν σχετικά «αθόρυβη», όμως τα αποτελέσματά της, σύμφωνα με το SimplyZesty, είναι ηχηρά.
Συγκεκριμένα, η ικανότητα του Facebook να κάνει viral τα βίντεο, τις φωτογραφίες και τα σχόλια βοήθησε με τον ίδιο τρόπο στη διάδοση προσφορών μικρών επιχειρήσεων, όπως ένα ξενοδοχείο στην Ιρλανδία που κέρδισε 1 εκατομμύριο δολάρια μέσα σε 24 ώρες!
Η προσφορά για διαμονή με πρωινό αγοράστηκε άμεσα από περίπου 27.000 άτομα, δίνοντας στο μικρό αυτό ξενοδοχείο μια μοναδική ευκαιρία να διαφημιστείσε κάθε άκρη του Facebook και να γεμίσει με κρατήσεις ως το τέλος της χρονιάς, για όσο δηλαδή κρατά η προσφορά.
Χωρίς να χρειάζεται συνδρομή ή να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη δέσμευση, όσοι χρήστες κάνουν κλικ στην προσφορά δέχονται ένα email, το οποίο πρέπει να δείξουν στο ξενοδοχείο, είτε τυπώνοντάς το είτε αποθηκεύοντάς το στο κινητό τους.
Να διευκρινίσουμε βέβαια ότι δε σημαίνει πως όλοι οι χρήστες του Facebook που αποδέχτηκαν την προσφορά έκαναν όντως κράτηση στο ξενοδοχείο, όμως τα οφέλη μιας τέτοιας προώθησης είναι αναμφισβήτητα. [mediagate]
Screen-shot-2012-05-02-at-12.21.42
Screen-shot-2012-05-02-at-12.38.26
Screen-shot-2012-05-02-at-13.07.23-765x318