20120502

Γιατί η τσάντα σου σε κάνει πιο χοντρή (το ίδιο και το κολάν και τα τακούνια)


Κόψατε την σοκολάτα και αρχίσατε γυμναστήριο. Αθώα, φαινομενικά, πράγματα, όμως, όπως η τσάντα ή το κολάν σας, σταματούν την απώλεια βάρους. Δυστυχώς.







Ξέρεις ότι ένα κομμάτι πίτσα, δεν σε βοηθά να αδυνατήσεις, αλλά σου πέρασε από το μυαλό ποτέ πως το ότι κουβαλάς την τσάντα σου από την ίδια μεριά ή το ότι είναι της μόδας οι μεγάλες και συνήθως βαρύτερες τσάντες, μπορεί να δημιουργήσει περισσότερο λίπος σε αυτήν την πλευρά του σώματός σου;
  • Οι μεγάλες τσάντες αποθηκεύουν λίπος
Ο Βρετανός αισθητικός γιατρός και χειρουργός, Michael Prager, λέει ότι κάνοντας μια έρευνα στις πελάτισσές του που έκαναν λιποαναρρόφηση, κοινό στοιχείο συσσώρευσης λίπους αποτελούσαν οι υπερβολικά μεγάλες τσάντες! “Η στάση του σώματός μας επηρεάζει την αποθήκευση λίπους” συμπληρώνει η ορθοπεδικός Ivana Daniell και εξηγεί: Εάν κάνουμε περισσότερα βάρη από τη μία πλευρά, όπως η μεταφορά μιας βαριάς τσάντας, ενεργοποιούνται οι μυς περισσότερο από τη μία πλευρά, είδημιουργώντας μια μυϊκή και σκελετική διαταραχή, που μπορεί να επηρεάσει την κατανομή του λίπους.”
Γιατί η τσάντα σου σε κάνει πιο χοντρή (3)
Τι συμβουλεύει; Μην κρατάτε βαριές τσάντες. Επηρεάζει την στάση του σώματός σας. Αλλάξτε την τσάντα από την μία πλευρά στην άλλη. Αυτό θα μειώσει, επίσης, τον πόνο στο λαιμό, τους ώμους και την μέση σας.
  • Το ψεύτικο μαύρισμα σε δείχνει τελικά πιο χοντρή
Ισχύει ότι το ψεύτικο μαύρισμα μας κάνει να δείχνουμε πιο λεπτές, αλλά μακροπρόθεσμα τι γίνεται; Επιστήμονες στη Σουηδία ανακάλυψαν ότι οι χημικές ουσίες γνωστές ως φθαλικοί εστέρες (πλαστικοποιητές) σε λοσιόν μαυρίσματος μας κάνει πιο επιρρεπείς στην αύξηση βάρους και ακόμα κρύβουν διπλάσιες πιθανότητες να αναπτύξουμε διαβήτη.
Γιατί η τσάντα σου σε κάνει πιο χοντρή (5)
Η μελέτη έχει προκαλέσει ανησυχίες ότι οι φθαλικές ενώσεις μπορεί να ενθαρρύνουν το σώμα σας να αποθηκεύσει λίπος γύρω από την περιοχή του στομάχου, επειδή διαταράσσουν την ορμονική ισορροπία (με παρόμοιο τρόπο με την εφηβεία ή την εμμηνόπαυση), η οποία μπορεί να προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους.
  • Τα μαυρά τα κολάν σου τα ύποπτα
Το περίμενες ότι το βασικότερο από τα κομμάτια της γκαρνταρόμπας σου θα ήταν τόσο ύποπτο; Η Sammy Margo, μια φυσιοθεραπεύτρια που εργάζεται με την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Αγγλίας, προειδοποιεί ότι το υπερβολικά σφιχτό κολάν μπορεί να κάνει τους μυς σας να τεμπελιάσουν, που καταλήγει σε ένα πλαδαρό στομάχι, πισινό και πόδια. Τι;
Γιατί η τσάντα σου σε κάνει πιο χοντρή (2)
Τα κολάν κρατούν τους μυς στη θέση τους και κάνουν ό,τι θα έκαναν εκείνοι. Έτσι οι μυς δεν έχουν τίποτα να κάνουν και ξεκουράζονται. Μόλις πιάσει το καλοκαίρι και ανακαλύψεις ότι δεν είσαι τόσο σφιχτή, όσο σε έκανε να νιώθεις το κολάν, άντε να τους ξυπνήσεις…
Τι να κάνετε; Το string workout. Τι είναι αυτό; Πολύ απλό. Ρουφήξτε το στομάχι σας και μετά εκπνεύστε το μισό, δέστε ένα κομμάτι σπάγκο σε εκείνο το σήμείο και κρατήστε το εκεί όλη την ημέρα. Λέγεται και άσκηση κοιλιακών.
  • Τα τακούνια βοηθούν το στομάχι να κρεμάσει…
Πολλοί γυμναστές υποστηρίζουν ότι τα ψηλά τακούνια προκαλούν την προς τα εμπρός κλίση της λεκάνης, το οποίο επιτρέπει στο κοιλιακό περιεχόμενεο να κινηθεί προς τα εμπρός, το όποίο κάνει σαν κοιλιά. Ακόμα τα ψηλά τακούνια αποδυναμώνουν τους κοιλιακούς μυς και οδηγούν σε μια κοιλιά που κολλά ακριβώς κάτω από τον αφαλό.
Γιατί η τσάντα σου σε κάνει πιο χοντρή (4)
Τι συμβουλεύουν; Φορέστε τα τακούνια σας στο… κόκκινο χαλί, αλλά βγάλτε τα τη στιγμή που θα καθίσετε. Ακόμα. Όταν είστε στο σπίτι, περπατήστε ξυπόλητοι. Αυτό ενισχύει τους μυς που έχουν αποδυναμωθεί φορώντας ψηλά τακούνια.
cosmo